Thursday 15 November 2012

Anwar Sambut Awal Muharram Di Kuil Hindu....



Sewajarnya rakyat Malaysia yang memegang pelbagai penganut Agama menyelar tindakan seorang Pemimpin No. 1 Pembangkang bernama Anwar Ibrahim. Semakin lama semakin liar menyalahgunakan Agama sesuka hatinya demi tarikan sokongan peribadi merampas Putrajaya.

Lihat sahaja gambar tertera di atas. Apa yang cuba diperlakukan Pemimpin ini? Adakah masyarakat Hindu sanggup membenarkan Anwar menghina agama tersebut dengan menjalani aktiviti agama melibatkan seorang individu yang beragama Islam?

Dan tidakkah ianya turut jelas bertentangan dengan ajaran Islam itu sendiri? Mana pemimpin2 Islam dari PAS dan PKR yang sanggup bersubahat dengan beliau, yang didakwa bakal Perdana Menteri Malaysia? 

Beriya2 mahu mempamerkan diri jaguh rakyat jelata mengutuk amalan rasuah? Memang salah seseorang itu merasuah. Akan tetapi adakah tingkah laku Anwar ini lebih terpuji dari amalan rasuah? Dengan tuduhan tanpa bukti terus ditanam persepsi jahat sedemikian rupa. Adakah tindakan Anwar ini tidak berdosa di sisi Agama melainkan rasuah semata2?

Jangan cuba kaburi mata rakyat. Kelak kamu memakan diri Anwar. 'SYABAS' buat PAS. Teruskan subahat kamu itu. Kalau disebabkan tingkah laku ini menyebabkan Anwar berjaya menawan Putrajaya, ianya satu sejarah paling menghinakan yang bakal tercatat dalam sebuah Negara di Malaysia.

Tiada sejarah paling mulia tercatat dalam Negara melainkan perjuangan UMNO pada akhirnya, berjaya merealisasi kemerdekaan Negara. Dengan cara dan pendekatan yang bermaruah di sisi Agama dan Negara.

No comments:

Post a Comment