Tuesday 19 March 2013

Anwar Saman Papa Gomo RM 100 Juta!!


Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan saman RM 100 juta kepada Blogger Pro-UMNO 'Papa Gomo' berikutan menyiarkan gambar skandal seks mirip Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Anwar melalui peguamnya yang juga merupakan Naib Presiden PKR N Surendran, memberi tempoh 48 jam kepada Papa Gomo untuk mengemukakan permohonan maaf bermula hari ini dan membayar RM 100 juta sebagai kos ganti rugi.

"Tuntutan sejumlah ganti rugi tersebut berikutan hubungan rapat bloger tersebut dengan UMNO dan UMNO akan membantu beliau," kata N Surendran hari ini.

Pada sabtu lepas, Papa Gomo melalui blognya www.papagomo.com menyiarkan sebuah gambar seorang lelaki tanpa pakaian di dalam sebuah bilik serta meletakkan pautan kepada sebuah blog lain bertajuk 'Aksi si Raja Goyang' yang menyiarkan 13 gambar yang dipercayai mirip gambar yang sebelumnya.





Berikut permohonan maaf yang dibuat oleh Papa Gomo :


Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual. 

Dengan permohonaan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja. 

Klik Sini untuk artikel penuh.

No comments:

Post a Comment