Sunday, 24 March 2013

Papagomo Dedah Video Kedua Anwar bersama Lelaki Lembut!! Apa Kata Anda?

    

Harap rakyat malaysia dapat menilai sendiri apakah pemimpin sebegini wajar kita sokong untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia?  Tak sabar nak tunggu video seterusnya...Apa yang pasti kemesraan Anwar Ibrahim dengan lelaki lembut berdua duaan didalam bilik hotel pastinya boleh memberikan anda semua satu jawapan berhubung isu yang selama ini dileparkan keatas Anwar Ibrahim iaitu Anwar Ibrahim pengamal Seks Luar Tabii. 
Hanya dalam mimpi lah!! kikikiki ;p

2 comments:

  1. sila bertukar laman web saya
    http://joezuax.blogspot.com/
    Terima kasih untuk jenis anda

    ReplyDelete
  2. kalau aku la yang nak kena saman rm100 juta tu. aku tak adalah baik hati tunggu kluarkan video anwar sikit2 macam kau (papagomo). Keluarkan yang full punya. tapi kau ni macam tak boleh nak buat apa..berlagak aje lebih.... sembang jer banyak...cakap macam penghasut yang jadi batu api..mnyampah aku

    ReplyDelete