Thursday 4 April 2013

Fitnah Chegubard - Rosmah Mansor & Cincin 24 Juta!!



Fitnah Badrul Hisham Shaharin (Chegubard) ini perlu ditamatkan sekaligus..

Fitnah ini cukup hebat memandangkan MASIH RAMAI rakyat marhaen di luar sana mempercayai dengan gambaran kononnya media Utusan Malaysia menerbitkan akhbar di atas.

Yang nyata, akhbar di atas telah DIPALSUKAN oleh Badrul Hisham Shaharin (Chegubard) demi MENGHALALKAN FITNAH terhadap Datin Seri Rosmah Mansor. Fitnah ini turut menyebabkan Jabatan Pengarang Utusan Malaysia MEMBUAT LAPORAN POLIS berhubung penyiaran artikel fitnah yang menggunakan kepala akhbar (masthead) Utusan Malaysia palsu bagi mengelirukan orang ramai.

Begitu juga dengan FITNAH kononnya Datin Seri Rosmah Mansor Telah membeli cincin tersebut. Malah Datin Seri Rosmah Mansor telah MENAFIKAN beliau membeli cincin tersebut melalui ikrar SUMPAH yang dilakukan.


Persoalannya, mengapa MASIH RAMAI mempercayai FITNAH dahsyat ini ...

Cincin RM 24 juta ini dibawa masuk ke Malaysia dan dialamatkan ke kediaman PM untuk tujuan pameran kepada bakal besannya (Maira Nazarbayev) yang pada ketika itu berada kediaman PM untuk beberapa ketika bagi membincangkan majlis pertunangan anak mereka. Maira Nazarbayev adalah 'regular customer' kepada Jewellry Jacob & Co New York.

Jacob & Co New York telah menghantar cincin tersebut melalui syarikat penghantaran Malca Amit New York dan masuk ke Malaysia melalui KLIA pada 16 April 2011 . Di KLIA urusan seterusnya termasuk urusan pengishtiharan Kastam dilakukan oleh Airoceanic Express Sdn Bhd.

Klik RBF ONLINE  & GWM untuk artikel penuh.

No comments:

Post a Comment